Het customer care center - Uw telefoniste

Werkwijze

Inkomend telefoonverkeer, commercieel van aard of juist niet: Uw Telefoniste neemt u een hoop zorgen uit handen. In hoogtij dagen, voor de opvang van pieken, permanent, wanneer u in een vergadering zit of wanneer u op vakantie bent. Inkomende gesprekken worden door ons professioneel beantwoord. Uw relaties worden te woord gestaan op de manier waarop u dat zelf ook doet.

Wij zorgen voor een optimale klantvriendelijke en commerciële afhandeling van uw binnenkomende gesprekken en kunnen desgewenst belangrijke, spoedeisende telefoontjes direct doorverbinden of een (potentiële) klant informatie doorgeven en toezenden.

Via *21 of een eenvoudige programmering van uw centrale is het mogelijk om voor korte of langere periodes de telefoon door te schakelen. Onze telefonisten beantwoorden de gesprekken met de naam en openingszin van uw organisatie. De toegevoegde waarde van Uw Telefoniste zit hem in het feit dat wij niet alleen uw telefoonverkeer opvangen maar, indien gewenst, ook handelend kunnen optreden. Dit kan zijn: